מצאתי את הפתרון המדיני המושלם

פורום פרופיל חדש פורומים בין מיליטריזם לפמיניזם מצאתי את הפתרון המדיני המושלם

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102318 הגב
    Anonymous
    חבר

    שנים אני חשבתי על זה, והרעיון של מדינה אחת במקום 2 מדינות נראה לי כל כך נכון, כל כך הגיוני, כל כך פשוט, ויש בו רק בעייה אחת, שאנשים מעדיפים למות ולחיות בסבל ויסורים ולא לעשות את הדבר הכל כך הגיוני הזה למען פרנציפים. הבעייה המרכזית ברעיון הוא שאנשים לא ירצו אותו.
    ואז פתאום הבנתי שהגישה שלי לא הייתה נכונה. לא צריך מדינה אחת, צריך 3 מדינות.
    מדינה לאומית יהודית – ישראל
    מדינה פלסטינאית – פלסטין
    ומדינה א-לאומית (לא דו לאומית בשום פנים ואופן!!) – תבחרו שם
    בשם אולי נסכים על יהודה, אבל אני לא תומכת בו, כי הקונוטציה של יהודה וישראל היא של פילוג בתוך היהודים…
    המדינה הפלסטינאית יכולים מצידנו לקחת את כל השטחים, גבולות 67 עזה וכל זה, אנחנו לפחות לא רוצים אותם, שהמדינה היהודית ילחמו איתם על זה מצידנו.
    המדינה היהודית יכולים לקחת את כל אזור המרכז, את חיפה את מה שבא להם, שיריבו אחד עם השני לבד על הגבולות שלהם.
    אם המדינה הפלסטינאית יכולה להסתדר כשהיא מפוצלת לשיטחי 67 ועזה כך גם אנחנו יכולים. אנחנו לא מבקשים הרבה. אנחנו רוצים פיסה מהגליל העליון. (הגולן שלכם תחנקו איתו!) ואת הנגב (באר שבע שלכם תתקעו איתה), אתם לא רוצים את ערד, ירוחם ודינמונה, נכון? אנחנו כן. אנחנו רוצים פיסה מהאיזור של מישור החוף הדרומי רק בשביל שדות לגדל מזון.
    ירושלים – ירושלים תהיה מחולקת ל3 מערב ירושלים למדינה היהודית, מזרח ירושלים למדינה הפלסטינאית, אנחנו רוצים רק את הרובע הנוצרי והארמני של העיר העתיקה (אני יוצאת מנקודת הנחה שנצליח לשכנע את הנוצרים להיות איתנו, אם לא שיצטרפו לאן שבא להם).
    נפרק את רשות שמורות הטבע והגנים הלאומיים לרשות שמורות הטבע ולרשות הגנים הלאומיים. כל הגנים הלאומיים שלכם יהודים, תהנו. שמורות הטבע שלנו, לכם לא איכפת מהם, לנו כן! (כל מי שרוצה יוכל לטייל שם בהצגת דרכון) כל האתרים המוסלמיים בארץ שייכים למדינה הפלסטינאית, כל האתרים היהודים שייכים ליהודים, האתרים הנוצריים שייכים לנו.
    אנחנו דורשים מצה"ל לצאת מהר כרכום ולמסור את האיזור לנו, אנחנו נזמין ארכאולוגים מכל העולם לחקור את המקום המופלא בו יש שרידים פגאניים מלפני 10000 שנה ושלא יהיה שטח צבאי סגור. אנחנו ננסה לנהל מסע ומתן עם מצריים שתתן לנו גישה ל"עריף א-נקה" מקום בו נחשפו שכבות גאולוגיות שלא נחשפו במחתשים. המחתשים, כמובן שלנו.
    אנחנו מתכוונים להזמין את האו"ם בתור כוח בין לאומי שיגן עלינו מפני התקפות וכיבושים של שתי שכנותינו. אנחנו מפקידים את עצמינו בידכם תגנו עלינו מפני הפסיכופטים האלה. כמובן שאנחנו מזמינים כל מי שנקלע בשתי המדינות הפסיכופטיות לעבור אלינו.
    אנחנו רוצים להעיף את מפעלי ים המלח משם, כנראה שעל נושא ים המלח נצטרך להתפשר ולתת לשתיים האחרות לריב עליו. אנחנו יודעים שיש בעייה באיזור דימונה ממפעל הטקסטיל – קחו אותו גם תמותו שם מקרינה מצידנו.
    אנחנו מתכוונים לנסוע בכל העולם לבקש תרומות שיעזרו לנו להתחיל, ההתחלה תהיה קשה. אנחנו מתכוונים להשקיע המון בחינוך ולבנות אוניברסיטה ובית חולים גדול בעיר הבירה שלנו – דימונה. ולנסות להפוך את כל הדור הבא לאנשי אוניברסיטה שיהיו ההון הרוחני של המדינה שלנו.
    נצטרך כמובן להקים פרלמנט ולהתעסק בחרא פוליטי, אבל זאת הדרך היחידה שלנו להצליח להנצל מהטירוף, ואנחנו קוראים לכל מי שנמצא תחת הדיקטטורות השכנות – בואו אלינו.
    ברור לנו שאם יתבצע תהליך כזה אנשים יאלצו לנטוש את בתיהם ולעבור, וזהו המחיר הכבד ביותר שנצטרך לשלם. אני באופן אישי רציתי כל חיי לגור בבית שלי במערב ירושלים, וכנראה אני אצטרך לוותר עליו, ואני מוכנה לעשות את זה למען השפיות שלוות הנפש והשלום.
    תקראו לנו פחדנים, תקראו לנו מטורפים. זאת ההצעה שלנו לכל מי ששואל מה אנחנו חושבים ש*כן* צריך לעשות. מי שלא רוצה לריב על שטויות ולמות תוך כדי מוזמן לבוא איתנו להתיישב במקומות עלהים הם לא רוצים לריב.
    תחי במדינה הא-לאומית
    קאאונסא"פ.  

    #134159 הגב
    Anonymous
    חבר

    ומה תעשה המדינה הא-לאומית אם חיבאללה יחליט שהוא רוצה חלק מהגליל וירה עליכם קטיושות?

    #134172 הגב
    Anonymous
    חבר

    אנחו כבר אמרנו שאנחנו מפקידים את עצמינו בידי האו"ם. אנחנו כמובן גם נתנדב לעזור להם בשמירה כמה שנוכל. אנחנו מכוונים להתרפס ולהתחנן ללא כל כבוד עצמי לאומות העולם ולהגיד להם "עזרו לנו, אנחנו מפקידים את עצמינו בידכם, אנחנו מוקפים בשתי דקטטורות פסיכופטיות שרוצים את השטחים שלנו כדי לזהם אותם ולבנות עליהם בתים יקרים כדי להוציא כסף, עזרו לנו מפניהם".
    הנשקים שלנו הם רובים מרדימים ולא הורגים. אנחנו משתמשים רק בחצי הרדמה.
    אנחנו לא מחייבים אף אחד, רק מי שרוצה.
    מה איכפת לך? אתה תדאג למדינה היהודית שלך, בה אתה חייב להתגייס לצבא ולההרג על כל מיני שטחים שאתם רבים עם המדינה הפלסטינאית עליהם. אתם שתיכם כל הזמן רבים בזמן שאנחנו משקיעים בחינוך ובאקולוגיה אתם רוצחים אחד את השני.
     
    עד שיום אחד אתם רואים שיש מדינה עם חיים טובים מאוד ממש קרוב, וזה מכעיס אתכם. למה הם נהנים מהחיים בזמן שאנחנו רק רוצחים ונרצחים ונלחמים כל החיים שלנו? זה לא פייר! בואו נכבוש אותם. ואולי אולי אולי אתם שתיכם מתאחדים ביחד נגדינו.
     
    אני אשאל אותך איזה ככה. מה איכפת לך מה קורה אצלנו? תהיה עסוק במה שקורה אצלך. לא רוצים את הדגאה שלכם, לא רוצים את העזרה שלכם. אם מישהו (שהוא לא אתם) יורה עלינו, זאת בעייה שלנו, עיזבו אותנו בשקט, לא רוצים את ההגנה וההתערבות שלכם, לכו להגן על התנחלויות בחברון. אנחנו פותחים את המדינה בפני תושבי חברון שלא מתנחלים, אם הם נשארים שם, זאת כבר בחירה שלהם.
    נשאל את זה ככה. אתם רוצים את דימונה? אתם רוצים את ירוחם? אילת שלנו, אבל המלנות שלכם, תרוויחו מהם כסף אבל העיר עצמה שלנו. אתם רוצים את מצפה רמון? איכפת לכם שהמכתשים הם תופעה גאולוגית מדהימה? איכפת לכם שהר כרכום הוא תופעה ארכיאולוגית מדהימיה? איכפת לכם שהמקום הכי נמוך בעולם נמצא אצלנו הודות לשבר הסורי האפריקאי? איכפת לכם שכמעט כל נטיבי נדידת הציפורים עוברים דרך הארץ?
    לא! איכפת לכם מהר הבית וחברון, אז תחנקו איתם ותהנו מהם. אנחנו מתכוונים לתקוע אתכם שם ולהתעסק בשלנו, ודרך אגב נשיא המדינה שלנו הוא גיורא הגמל.

    #134221 הגב
    Anonymous
    חבר

    חשבתי על "כנען" בתור שם. מה דעתכם?

    #134398 הגב
    Anonymous
    חבר

    אבל ישראל תכבוש אותנו נורא מהר כדי להגן עלינו מהמדינה הערבית או משהואו שהם פשוט יכתשו אחד את השני ואז יקומו מההריסות כדי לבזוז את מה שנשאר במדינה השלישית שכנראה תשגשג יחסית. והאו"ם לא יגן עלינו כי אין לו שום סיבה.מה גם ששום צד לא ייתן לפיצול לקרות, אבל רעיון נחמד.

    #134400 הגב
    Anonymous
    חבר

    זה יהיה הכי טוב אם יכבשו אותנו. כי אז נהיה שטח כבוש. ואז לא יוכלו להגיד עלינו שאנחנו "כובשים" ולא יוכלו לגייס אותנו לצבא, כי אנחנו אזרחי כנען.
    והאו"ם ירצה להגן עלינו אם אנחנו נותנים להם במתנה שטח, שיכניסו בו את הצבא שלהם, ויהיו בו כמה שהם רוצים.
    לדעתי הישראלים ירצו להגן עלינו. אפילו אם לא נבקש ואם לא נסכים הם יעשו את זה בכוח. כי אחרת הם יצטרכו להקטין את הצבא שלהם ולבטל את הגיוס חובה. ראית איך רק פרסמתי את הרעיון של המדינה ותוך 5 דקות הישראלים קפצו ורצו "להגן" עלינו בשמם.

    #134737 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote black scissors:

    זה יהיה הכי טוב אם יכבשו אותנו. כי אז נהיה שטח כבוש. ואז לא יוכלו להגיד עלינו שאנחנו "כובשים" ולא יוכלו לגייס אותנו לצבא, כי אנחנו אזרחי כנען.
    והאו"ם ירצה להגן עלינו אם אנחנו נותנים להם במתנה שטח, שיכניסו בו את הצבא שלהם, ויהיו בו כמה שהם רוצים.
    לדעתי הישראלים ירצו להגן עלינו. אפילו אם לא נבקש ואם לא נסכים הם יעשו את זה בכוח. כי אחרת הם יצטרכו להקטין את הצבא שלהם ולבטל את הגיוס חובה. ראית איך רק פרסמתי את הרעיון של המדינה ותוך 5 דקות הישראלים קפצו ורצו "להגן" עלינו בשמם.

    את מטורללת ברמות שטרם נראו עדיין. 

    #134872 הגב
    Anonymous
    חבר

    ועדיין אתה לא מסביר למה. אני יכולה לכתוב על כל מילה שלך "לא נכון, אתה טועה, אתה אדיוט".
    אבל צריך להסביר למה. מה הבעייה? אתה לא רוצה לתת לנו עצמאות ממכם? אתה רוצה אותנו אצלכם? אתה רוצה לשלוט בנו? מה איפכת לך? תן לנו עצמאות! מה הבעייה שלך.
    עכישו, אם מישהו הוא חולה נפש זה רק אומר שהפטור הנפשי שלו מוצדק. עכשיו אין לך זכות להגיד ששיקרתי לקב"ן. אתה יכול או להאשים בשקר או להאשים בטירוף אבל לא שניהם!
    ודרך אגב, הפסיכיאטר שלי טוען שלא צריך לאשפז אותי. תסביר לי למה אתה יודע יותר טוב ממנו. עם נימוקים הפעם. ותנסה בלי לקלל ולאיים באלימות בבקשה.

    #134964 הגב
    Anonymous
    חבר

    אתה מוכן לענות לי? או שאתה לא מסוגל?
    כבר לא כל כך מוסי-גבר יותר נכון? כשאתה צריך לכתוב תשובה עם טיפה יורת מחשב מ"אתה משוגע" אתה לא מצליח?
    אז מי כאן הטיפש? קדימה שפוך את פניני חכמתך, אני מחכה. איפה התשובה של מר "אני הרבה יותר חכם ממך כי אני יודע איך לירות ברובה."
     

    #135098 הגב
    Anonymous
    חבר

    נו? אתה מוכן להסביר לי? למה אני "מטורללת" (קיללת אותי!! והההה!!! תמחקו אותו!!! נעלבתי כל כך…) ברמות שלא נראו עדיין?
    3 נימוקים בבקשה.

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ)
מענה ל־מצאתי את הפתרון המדיני המושלם
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו