אני נפקד – חייב פרופיל 21 – תכנסו בבקשה

פורום פרופיל חדש פורומים רשת הליווי לסרבנים ונמנעים אני נפקד – חייב פרופיל 21 – תכנסו בבקשה

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102340 הגב
    Anonymous
    חבר

     
    שלום לכם אני יוסי בן 18 ואני מלש"ב
    אני גר בתל אביב (20 דק' נסיעה מבסיס תל השומר)
    אני ברוך השם בנאדם בריא לחלוטין והפרופיל הוא 97
    הייתי אמור להתגייס לחיל השיריון ב25.11
    אז ככה :
    אני ניפקד כבר 9 ימים מ-ה 25.11
    הלכתי ללשכת גיוס עשיתי חצי חיול ובדיוק אחרי שגמרו לעשות לי את הטביעות אצבע
    לקחתי תרגליים ועזבתי ת'מקום .. הוצאתי את התיק שלי מהמחסנייה בתירוץ של "אני מחפש ת'פלאפון שלי " וברחתי משמה כל עוד נפשי בי
    אני לא רוצה ללכת לצבא .. לא רוצה פשוט מאוד לא מסוגל !!
    צה'ל הם אחלה אנשים ואני מכבד אותם וזה אבל פשוט מאוד לא מסוגל !!
    אני פשוט נימצא במצב של דיכאון נפשי עמוק .. לא בא לי לאכול וגם אם אני אוכל משו
    זה אולי איזה לחם עם חמאת בוטנים או גבינה ושותה מים
    אני לא יוצא מהבית כבר איזה שבועות .. אני כל הזמן נימצא בחרדות ..הייתי מקיא בגלל זה
    ההורים שלי גרושים .. אמא שלי לוחצת עליי להתגייס מצד שני אבא שלי שרק לפני שבוע חזרתי לדבר איתו ( הייתי איתו בנתק שנה וחצי) אמר לי שהוא לא חושב שזה רעיון טוב שאני יתגייס ..
    יש לי כמה ידידים מבוגרים שאני מתייעץ איתם בקשר לזה ומנסים לעזור לי לצאת ..
    אמא שלי דיברה עם קצין העיר והם שלחו לי חייל הביתה אתמול והוא דיבר איתי ועם האמא
    והוא אמר לי את כל התהליך שאם אני רוצה לצאת מהצבא זה תהליך של פסיכולוג ופגישה עם הקב"ן והוא אמר לי שהוא יעשה מאמצים שהוא יקבע לי פגישה איתו כי הוא רק בורג קטן מכל המחלקה הזאת …
    אני פשוט לא יודע מה לאמר לקבן או איך להגיע לידי המצב שאני יראה אותו בכלל
    כי שמעתי שאם רואים קב"ן זה כבר 80% פטור
    נירשמתי לפורום זה במטרה שתעזרו לי איך אני יוכל לצאת מהצבא באופן סופי והחלטי
    ד"א קראתי את כל מה שרשום באתר טרגט 21 אבל אני עדיין לא יודע מה לעשות ..
    תודה רבה וחנוכה שמח לכולם

    #134278 הגב
    Anonymous
    חבר

    את תהיה נמושה,קח את עצמך בידיים,תהיה גבר,אל תקשיב למה שמשתמטים אחרים אומרים לך,הכל שטויות חצאי אמיתות אי דיוקים ושקרים. יהיה לך הרבה מאד מה להפסיד באזרחות אם תצא עם פרופיל נפשי!!! רשיון הנהיגה שלך ייפסל!!! חלק גדול מעולם האקדמיה ייסגר בפניך!!! במקומות עבודה היום באחת השורות הראשונות שלהם,בבדיקת התאמתך,כן שואלים אותך אם שרתת ואם לא,אתה נדרש לפרט מדוע לא שרתת תחשוב לבד מה תהיה כל מקום עבודה אם תציין כי יצאת מהצבא על פרופחל נפשי. כל המגזר הציבורי יהיה חסום בפניך ועוד לא דיברתי על הסנקציות שעומדות על הפרק בכנסת,מעבר למה שארגונים ציבוריים ואזרחים מציעים לחברי הכנסת.
    השרות הצבאי הוא לא פשוט,אבל אם תתחייל מחדש,אולי אפילו יעבירו אותך חייל ומי יודע אתה עוד עלול להנות מהשרות.אתה המפסיד הגדול אם לא תתגייס.

    #134279 הגב
    Anonymous
    חבר

    היי יוסי,אני מקווה שמילותיו של מילואימניק גאה לא גרמו לך לחוש עוד יותר ברע. חבל שיש אנשים שמרוב ערגה למיתוס הגבריות הישראליות ("תפוס את עצמך בידיים, אל תהיה נמושה, תהיה גבר" -"אסור לך להרגיש רע או להתקשות, לחוש פחדים או לבטא את עצמך בכנות, אתה חייב ללכת להיות גבר, לזיין ולרצוח ערבים") מבטלים את הלגיטימיות של אחרים לא לקחת חלק בפשעי מלחמה, הטרדות מיניות וביטול עצמי.אתה ממש לא צריך להבטיח לנו כאן שאתה מכבד את צה"ל – גם אם לא, נעזור לך להשתחרר עד כמה שנוכל. תרגיש חופשי להיות "נמושה" כמה שבא לך, זה עדיף על פני להיות מילואימניק.בכל אופן, לגבי הקב"ן המיוחל – אל תדאג לגבי מה אתה הולך להגיד לו, כי נשמע לי כאילו מספיק שתאמר לו את מה שאמרת כאן. חשוב במיוחד שתהיה מסוגל להתגבר על השפעות חיצוניות כמו  דבריו של מילואימניק גאה הדוחקים בך להעמיד פנים שהכל בסדר גם כשהכל לא, כי מה שעובד אצל הקב"ן זה לא לשחק אותה כאילו אתה יציב ו"גבר-גבר", אלא להביע בכנות את כל הדברים האלה שכתבת כאן, שיבהירו לו שמצבך איננו מאפשר לך לשרת בצה"ל.לגבי איך אתה פוגש קב"ן:גש למרפאת בריאות הנפש בתל השומר – המרפאה ממקומת מחוץ לבסיס ולכן תוכל להגיע אליה מבלי להזדהות בכניסה (כלומר, מבלי להסגיר את עצמך). לא תוכל לקבוע תור מראש לקב"ן כיוון שתידרש להסגיר עצמך קודם, אז פשוט לך ושב מחוץ למשרד עד שהוא יסכים לפגוש אותך בלי תור. אולי תצטרך לשבת שם הרבה מאוד זמן ולבכות להרבה מאוד מזכירות או לא יודעת מה יש שם עד שתקבל תור,אבל סביר להניח שתזכה במפגש איתו.לחילופין, אתה יכול לנסות לגשת לקצין העיר בבכי והסטריה, רצוי מאוד בליווי אחד ההורים שיעידו על מצבך, ולהתחנן שם לפגוש קב"ן. במקרה הזה אתה חייב שיהיו לך מסמכים רפואיים ביד – כלומר, הפנייה או חוות דעת של פסיכיאטר\פסיכולוג חיצוני.באופן כללי, מכתבים מפסיכולוגים אזרחיים תמיד עוזרים, רק שעולה כמה מאות שקלים להוציא אותם, אלא אם תצליח לקבל דרך קופת החולים שלך אבל זה לוקח קצת יותר זמן ובאופן כללי הייתי ממליצה לך לעשות הכל כמה שיותר מהר. בסופו של דבר -אחרי שכבר יהיה לך 21 ביד – תיאלץ להסגיר את עצמך בתקווה שלאור הפרופיל יוותרו לך, ובמקרה כזה כדאי שיהיה לך זמן נפקדות כמה שיותר קצר.אם אתה זקוק למישהו לדבר איתו אתה יכול לכתוב לי את מספר הטלפון שלך בהודעות האישיות ואיצור איתך קשר.בהצלחה!אשרה,פרופיל חדש.

    #134280 הגב
    Anonymous
    חבר

    רגע אחד,תני להבין,את מאשימה אותי כאינדיוידואל ואת צה"ל בפרט,בפשעי מלחמה???? בהטרדות מיניות???? זוהי הוצאת דיבה לשמה,הכפשה,הוצאת לשון הרע ופגיעה בשמו של צה"ל ככלל ושלי בפרט,ואני מקווה שתחזרי בך מייד מדברייך ואם לא תעשי זאת,את תגובתך אני אעביר למשטרה שתחקור ותמצא מי מסתתר מאחורי הכינוי שלך,ואגיש נגדך בבית משפט תביעה בגין הדברים המקוממים שכתבת.

    #134283 הגב
    Anonymous
    חבר

    תודה על החיזוק אשרה
    ולמילואינמיק ..  אתה לא צריך לריב על שטויות
    אני בסה"כ מבקש את העזרה איך לצאת מהצבא על פרופיל 21 נפשי
    לא יותר מזה..
     

    #134284 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote יוסי18:

    תודה על החיזוק אשרה
    ולמילואינמיק ..  אתה לא צריך לריב על שטויות
    אני בסה"כ מבקש את העזרה איך לצאת מהצבא על פרופיל 21 נפשי
    לא יותר מזה..
     

    חשוב על התוצאות של מעשיך.
     dont do the crime if you can't do the time

    #134285 הגב
    Anonymous
    חבר

    אין כמוני פוני לא מאשימה אותך בפשעי מלחמה. היא מאשימה אותך בלקיחת חלק בארגון שמבצע פשעי מלחמה. אין בזה הוצאת דיבה. גם אני מאשימה את הצבא הישראלי בביצוע פשעי מלחמה, ואם אתה רוצה לנסות להגיש נגדי תלונה במשטרה, אתה מוזמן לעשות כן. אנחנו לא מרגישות צורך להסתתר ולפחד. אמרנו את הדברים האלו בעבר, ונגיד אותם שוב בעתיד, והאיומים שלך לא ממש מזיזים לנו. אם אתה ממש מתעקש להמשיך את הדיון הטפשי הזה בינינו, אתה מוזמן לכתוב לי הודעה פרטית. השרשור הזה עוסק בנושא אחר.
    וליוסי: מה שחשוב הוא אתה ואיך שאתה מרגיש. אם אתה מרגיש שאתה לא מסוגל כרגע להיות בצבא, אם אתה מרגיש מדוכא ובחרדות- זה שם, זה אמיתי, תתייחס לזה. אל תנסה להתעלם ממה שאתה מרגיש, כי זה רק יעשה רע יותר.

    #134291 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote אין כמוני פוני:

    היי יוסי,

    אני מקווה שמילותיו של מילואימניק גאה לא גרמו לך לחוש עוד יותר ברע. חבל שיש אנשים שמרוב ערגה למיתוס הגבריות הישראליות ("תפוס את עצמך בידיים, אל תהיה נמושה, תהיה גבר" -"אסור לך להרגיש רע או להתקשות, לחוש פחדים או לבטא את עצמך בכנות, אתה חייב ללכת להיות גבר, לזיין ולרצוח ערבים") מבטלים את הלגיטימיות של אחרים לא לקחת חלק בפשעי מלחמה, הטרדות מיניות וביטול עצמי.
    אתה ממש לא צריך להבטיח לנו כאן שאתה מכבד את צה"ל – גם אם לא, נעזור לך להשתחרר עד כמה שנוכל. תרגיש חופשי להיות "נמושה" כמה שבא לך, זה עדיף על פני להיות מילואימניק.

    בכל אופן, לגבי הקב"ן המיוחל – אל תדאג לגבי מה אתה הולך להגיד לו, כי נשמע לי כאילו מספיק שתאמר לו את מה שאמרת כאן. חשוב במיוחד שתהיה מסוגל להתגבר על השפעות חיצוניות כמו  דבריו של מילואימניק גאה הדוחקים בך להעמיד פנים שהכל בסדר גם כשהכל לא, כי מה שעובד אצל הקב"ן זה לא לשחק אותה כאילו אתה יציב ו"גבר-גבר", אלא להביע בכנות את כל הדברים האלה שכתבת כאן, שיבהירו לו שמצבך איננו מאפשר לך לשרת בצה"ל.

    לגבי איך אתה פוגש קב"ן:
    גש למרפאת בריאות הנפש בתל השומר – המרפאה ממקומת מחוץ לבסיס ולכן תוכל להגיע אליה מבלי להזדהות בכניסה (כלומר, מבלי להסגיר את עצמך). לא תוכל לקבוע תור מראש לקב"ן כיוון שתידרש להסגיר עצמך קודם, אז פשוט לך ושב מחוץ למשרד עד שהוא יסכים לפגוש אותך בלי תור. אולי תצטרך לשבת שם הרבה מאוד זמן ולבכות להרבה מאוד מזכירות או לא יודעת מה יש שם עד שתקבל תור,אבל סביר להניח שתזכה במפגש איתו.
    לחילופין, אתה יכול לנסות לגשת לקצין העיר בבכי והסטריה, רצוי מאוד בליווי אחד ההורים שיעידו על מצבך, ולהתחנן שם לפגוש קב"ן. במקרה הזה אתה חייב שיהיו לך מסמכים רפואיים ביד – כלומר, הפנייה או חוות דעת של פסיכיאטר\פסיכולוג חיצוני.
    באופן כללי, מכתבים מפסיכולוגים אזרחיים תמיד עוזרים, רק שעולה כמה מאות שקלים להוציא אותם, אלא אם תצליח לקבל דרך קופת החולים שלך אבל זה לוקח קצת יותר זמן ובאופן כללי הייתי ממליצה לך לעשות הכל כמה שיותר מהר. בסופו של דבר -אחרי שכבר יהיה לך 21 ביד – תיאלץ להסגיר את עצמך בתקווה שלאור הפרופיל יוותרו לך, ובמקרה כזה כדאי שיהיה לך זמן נפקדות כמה שיותר קצר.

    אם אתה זקוק למישהו לדבר איתו אתה יכול לכתוב לי את מספר הטלפון שלך בהודעות האישיות ואיצור איתך קשר.

    בהצלחה!
    אשרה,
    פרופיל חדש.

     
    אצל קצין העיר אין סיכוי שיעצרו אותו?

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
מענה ל־אני נפקד – חייב פרופיל 21 – תכנסו בבקשה
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו