שאלה

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102765 הגב
    Anonymous
    חבר

    כבר אמרתי שהייתי פעמיים אצל קבן ופעמיים אצל פסיכיאטרים (קבן+פסיכי בטירונות וקבן+פסיכי בתל השומר) בכל מקרה בפעם השניה בתל השומר הבאתי מכתב מהפסיכיאטרית שכתבה משהו לא משכנע במיוחד.. עכשיו יש לי מכתב שכולל את השורות האלה: "נערה הייתה באיבחון עקב 'מצב דיכאון' הייתה המלצה על טיפול ב REMOTIV, טיפול פסיכולוגי. נערה עם קשיים בלעמוד מול תיסכולים, עלולה להכנס לתגובות דיכאוניות במצב של לחץ. "אם אני פונה שוב לקבן אחר והפעם גם בגישה אחרת ועם המכתב הזה יש מצב שיוציאו אותי? ואם המפקד שלי (סגן) או המפקדת שלו (סא"ל) מצטרפים אליי ותומכים בזה וגם אמא שלי, יש יותר סיכוי או פחות סיכוי בעזרתם?תודה

    #137484 הגב
    Anonymous
    חבר

    את שואלת אם יש סיכוי. התשובה היא כמובן שיש סיכוי. אבל זה תלוי יותר ב"הופעה" שלך מאשר בהמלצות וחוות דעת והתערבות הורים. שכמובן עוזרים, אבל זה לא העיקר.

    #137485 הגב
    Anonymous
    חבר

    סיכוי שיוציאו אותי אני יודעת שיש.. אני שואלת אם זה עוזר שיש מפקד שמעיד על הצורך להוציא אותי מהצבא?ואחרי שקראתי את המדריך של טארגט 21 הבנתי מה היו הטעויות שלי ואיך להתנהג פעם הבאה.. אבל אם כבר אז עוד שאלה.. הפעמים הקודמות שהייתי ולא הצלחתי לצאת יהיו חלק מהשיקולים כדי להוציא אותי של הקבן הבא?

    #137488 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני יצאתי מהצבא ללא תמיכה של ההורים וללא מכתב מפסיכיאטר צבאי..לחוות דעת של המפקד כן יש משמעות, כי כל מפקד מקבל בדרך כלל מסמך כזה שהוא צריך להעביר לקב"נ. ראיתי כבר את המכתב הזה, ורשום שם האם יש לך בעיות חברתיות, תאבון, שינה, וכ'ו וכ'ו…זה בהרבה תלוי במשחק שלך כאמור

    #137490 הגב
    Anonymous
    חבר

    לפי מה שהבנתי:לענות תשובות לא ממוקדותלא להרחיב יותר מדילא ללכת על קטע של לא רוצה לשרת אלא לא יכולה יותרלבכות הופעה לא מטופחתונקווה שכישורי המשחק שלי יהיו מספיק טוביםעוד משהו שחשוב לי לזכור?

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
מענה ל־שאלה
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו