מורעלים יקרים למינהם, כנסו לפה וזה.

פורום פרופיל חדש פורומים בין מיליטריזם לפמיניזם מורעלים יקרים למינהם, כנסו לפה וזה.

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #102985 הגב
    Anonymous
    חבר

    אז…. אני חושב שחלה פה מזה אי הבנה.
    מממ לא כל ה "משתמטים" נגד הצבא ,מה לעשות שבאמת יש בזה משו , ואני לא עד כדי כך נאיבי לחשוב שהעולם וורוד וכולנו פשוט נינשך חרציות ונעשן מקטרות כל היום. אבל (וזה אבל גדול) בואו נודה בזה (ואפילו שלא ממש הייתי פה שנה כמעט, אני בכל זאת מרגיש כך) הצבא היום הוא מזה לא משו.
    אתם מדברים הרבה על הקטע של "מישו אכל חרא לפני, עכשיו תורי" עכשיו (וזה מה שאני הכי לא מבין למה לעזזל התבוסתנות הזו???? כאילו , אתם אוהבים אותכם ואת חבריכם כל כך מעט??? מגיע למישו לסבול?????  אתם עד כדי כך ממרמרים שאם יגידו לכם תחתוך לעצמך את הוורידים אתה תחתוך,או שיגידו לכם תתלוש לעצמך עין רק כי מישו מבקש? אם זו הרוח שמסתובבת במדינה,שאם רע לי אז זה ביגלל משו, ולא חס וחלילה ננסה לשנות, אז עכשיו אני מבין למה אנחנו ניראים ככה.
    מה שלא עובד , צריך לשנות. ולא זה לא פשע קוראים לזה אם אני לא טועה 
     א-ב-ו-ל-ו-צ-י-ה ובסופו של דבר זה הדבר הכי טבעי שיש.
    אז זהו שלא! כיום קוראים לזה מזוכיזם. וה לא בדיוק סימן לבריאות נפשית מלאה.
    לא הייתם רוצים למשל ,שלפחות על הסבל הזה ישלמו לכם? ואני מדבר על לעבור מסטטוס של עבדים עם פריבילגיות (משמע מה שאתם צריכים כדי לא למות מרעבאו צמא פלוס כסף למקרה שאתם מעשנים) אני מדבר על משכורת , כמו כל עבודה. עכשיו בישביל שזה יקרה.. תחשבו לבד מה צריך לקרות.
    וכן , כעקרון , אני אישית מעדיף שלא יהיה בצבא בכלל צורך , אבל זה לא לגמרי כך , והכל צריך. אבל אלוהים ,יש דברים אחרים שמועילים חוץ מצבא בזבזן. צריך קצת ליעל.
    תחשבו לרגע על הטובה שלכם. לא זה לא פשע. כיאם אתם לא תדאגו לעצמכם קודם כל , שום צבא בעולם לא יעשה את זה. לא משנה כמה אנשים יהיו בתוכו.
    טוב אני לא יודע אם זה העביר את מה שרציתי. אבל באמת ,אני  כןמעריך את האנשים שכן מקריבים מעצמם כמו  שאני מעריך כל אדם שמקריב את עצמו.אני מעריך אותם כאנשים שעושים משהו שהם חושבים שזה טוב,אבל, (וזה שוב אבל גדול) בהתאם ליכולות שלהם (אל תצפו מבן אדם ששונא מים לצלול ביבילכם, כי הוא פשוט לא. תבקשו ממנו משו אחר. ואל תשנאו אותו בגלל זה,כי זה לא ישנה לו באמת , והוא לא ישנה את עמדתו בנוגע למים. 
     להכל יש תמורה, שום דבר לא חינם. וגם קדושים מעונים זה פאסה.
    וכל השנאה הזו .. באמת שיכולה להיות מתועלת למשו קצת יותר טוב. אם משו לא מוצא חן בעינך,תשנה אותו , זה לא ממש יעזור לך להתמרמר עליו. אתה לא באמת עוזר למישו ואז מה אם זה קצת יותר קשה.
     

    #139284 הגב
    Anonymous
    חבר

    תראה -אני לא מוניתי פה כדובר המורעלים, אני גם לא מסכים עם חלק מדבריך בעיקר בצורת ההצגה שלהם- אבל כן אתייחס למינוח אחד שבמה שכתבת -דיברת על אנשים שמקריבים את עצמם -וכאילו אלו שהולכים לצבא הם שמקריבים את עצמם -אז שיהיה ברור, אף אחד לא מקריב את עצמו, אין כאן כלל עניין של קורבנות, עקדת יצחק זה סיפור מיקראי, וכל עיניין ההקרבה -הוא הירואי ומיותר.
    אף אחד לא אוהב צבא, אף אחד לא רוצה לבזבז 3 שנים מחייו על תורה שלעולם לא יעשה בה שימוש בחייו האזרחיים ולא רוצה לחיות במסגרת קשוחה שאולי הכי דומה למשטר כליאה בבית סוהר.
    אף אחד לא היה הולך לצבא כדי "להקריב" את חייו , או את ידו, או את השלמות של נפשו.
    אנחנו מתגייסים כי זאת חובתינו המוסרית כלפי עצמינו, אנחנו כרגע במצב בו במלחמת השבטים על אזורי מחיה וצייד , השבטים השכנים החליטו לחסל את שבטינו ואנחנו עוסקים בהישרדות, וכל עוד זאת תהיה מגמתם , ולא חשוב אם זה בגלל חמדנותם את המערה שלנו, או שבגלל שקוסם השבט שלהם אמר להם שזה צו האלילים שלהם, כל עוד רצונם להעיף אותנו מכאן , אנו חייבים לקחת את החנית, ואת האבן ולצאת לפתח המערה, וזה כדי להגן על הנשים הילדים והזקנים ועל עצמינו.
    נכון שצריך שהצבא יהיה יעיל ואולי אפילו לשנות את המבנה ולעשות חלק מקצועי יותר , אךזה לא משנה את הצורך הבסיסי והחובה האישית.

    #139298 הגב
    Anonymous
    חבר

    כנעאני – כל הזמן אתה כותב את אותה התגובה רק במילים שונות.בדיוק אותה התגובה – במילים שונות..(ואוווו איזה אבסורד, אותה התגובה בגישה כל כך שונה.)אז די חביבי, כולנו הבנו פה מה העמדה שלך, כולנו פה קראנו שוב ושוב על ציונות ועמידה בפתח המערה ומחוייבות אישית והמציאות וכו' וכו' וכו'..ואני מאמין שגם הרוב פה – הבנו מה שאתה רוצה להגיד.הבנו, חשבנו, והגענו בגדול למסקנה שאתה תמים ושאתה לא רואה את התמונה המלאה.תפסיק לכתוב את אותה התגובה הזאת. זה כבר יוצא לי מכל החורים.. וזה לא משנה פה לאף אחד כלום, כי כמו שנאמר, מבחינתנו אתה תמים ולא רואה את התמונה המלאה.אם תכתוב את התגובה בפורום "יחידה" תקבל כל פעם תגובות "היאח והידד ועלה קרב", פה לא! אתה מבזבז אנרגיות וזמן.חוץ מזה אני אוהב את הדימויים שלך.

    #139427 הגב
    Anonymous
    חבר

    שועל, כל עוד אתה לא יורד לרמה של כמה מחבריך כאן – שמעיזים במדינת ישראל לקרא נאצים למי שמצודד בצהל, – תמשיך לקרא את תגובותי לטענות שלכם, ותגובותי ימשיכו להתבסס על אותה מנטרה -אין לנו ארץ אחרת, ובארץ הזאת כרגע, אין לנו ברירה אחרת.
    אז או שתסבול אותי, או שתבקש מהמנהלים של האתר הזה לבצע עלי סתימת פיות ואז תישארו לכם סביב המדורה הבדואית לבד, וסמירה תרקוד ריקודי בטן.
    ואם זה יוצא לך מכל החורים , תכניס אצבע….

    #139430 הגב
    Anonymous
    חבר

    יש ברירה. הצבא לא זקוק לכל האנשים שהוא מגייס. עובדה שמשחררים אנשים על עודף כוח אדם. הצבא לא צריך את הרוב המוחלט של הבנות שמתגייסות. הצבא ממציא תפקידים שלא באמת צריך. המדינה תוכל להמשיך להתקיים גם בלי גיוס חובה.יש ברירה אחרת – צבא מקצועי עם רובים מרדימים. חבל שכל מה שקראת זה "אנחנו רוצים להתאסלם ולהצטרף לחמאס".

    #139540 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote black scissors:

    הצבא לא זקוק לכל האנשים שהוא מגייס. עובדה שמשחררים אנשים על עודף כוח אדם. הצבא לא צריך את הרוב המוחלט של הבנות שמתגייסות. הצבא".

    יא בא לי להתלהב ולומר שגם אותי מסתבר ששיחררו על עודף כל אדם ( האמת היא שהקבן ריחם עליי או משו או שסתם הייה לו מצב רוח והוא החלטי לא להוציא אותי על נפשי ביכלל 🙁
    כי דווקא נורא ציפיתי להיות באותו זמן פסיכי עם תעודות. נו טובץ הוא דוקא עשה לי טובה.

    #139553 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote כנעאני:

    אנחנו מתגייסים כי זאת חובתינו המוסרית כלפי עצמינו

    אני חושב שבשלב מסויים בחייך שטפו לך את המוח וגרמו לך לשנן בעל פה 1000 פעם ביום את המשפט הזה.בחיים האלה אתה לא חייב שום דבר, יש לך 80 שנה בממוצע לחיות, אפילו הפילוסופים הכי גדולים לא גילו עדיין את משמעות החיים ואתה בא ואומר זה פרק בחיים שפשוט חובה לעבור, אזהוא שלא.

    #139569 הגב
    Anonymous
    חבר

    אחרי שנתת לי ציונים והסברת לכולם את מצוקות חיי כשהייתי קטן…. מה יש לך להגיד תכלס?
    אתה לא חייב שום דבר, אם אתה חי בניו זילנד. כאן אתה חייב וחצי.
    אבל אם ברצונך לעסוק במשמעות החיים על פי הפילוסופים, יבושם לך , רק אולי תעשה זאת בעמדת שמירה מעל מחסום חורה?

    #139572 הגב
    Anonymous
    חבר

    אפשר גם לעשות את זה תוך כדי עבודה במקצוע שבחרת בו.

    #139579 הגב
    Anonymous
    חבר

    גם כנעני וגם יסמין. לשניכם יש נקודות חיביות. לכנעני. שים לב שאף אחד כאן לא אומר שלא צריך לתרום משהו חזרה לחברה שאתה חיי בה.. בכל מקרה אני חושב שכן ראוי להחזיר משהו לחברה, אבל שכל אחד יעשה את זה במה שהוא אוהב. אנחנו לא נסתדר בלי צבא, אבל כמו שיסמין אמרה גם בלי רופאים לא נוכל לחיות, וגם בלי כבאים וגם בלי אומנים ובלי עוד הרבה דברים.. אז למה שכל אחד פשוט לא יתרום במה שנוח לו, ומי שבכל זאת בוחר לשרת בצבא ולסכן את חיו ראוי שיתוגמל בהתאם ולא בסכום סמלי.הצבא באמת לא זקוק לעוד ג'ובניקים שישבו בקרייה, יש מספיק, אם כבר הצבא זקוק ליותר לוחמים, ובן אדם חסר מוטיבציה לא תצליח להפוך ללוחם. אז מה הטעם שתגייס את כולם, גם מי שלא רוצה, שיהו עוד 5000 מכיני קפה בקרייה? זה מה שיהופך את הצבא ליותר יעיל בעינייך?

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ)
מענה ל־מורעלים יקרים למינהם, כנסו לפה וזה.
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו