אני בעד הגיוס! חופש הביטוי! קראו,כתבה שהגיע עד לראש הממשלה!

פורום פרופיל חדש פורומים רשת הליווי לסרבנים ונמנעים אני בעד הגיוס! חופש הביטוי! קראו,כתבה שהגיע עד לראש הממשלה!

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #106787 הגב
    Anonymous
    חבר

    התאריך 9.8.01 ,גרתי אז בקרית-מוצקין,וקבעתי עם חברה בקפה השכונתי.במפתיעה הגיעו קרובי משפחה אלינו הביתה ודחיתי את המפגש עם החברה לשעתיים מאוחר יותר,לאחר כחצי שעה נישמע פיצוץ עז שהרעיד את כל הרחוב,חשבתי שקרתה תאונה גדולה,בלון גז שהתפוצץ,לא יכולתי לעלות על דעתי שמחבל מתאבד ניכנס לאותו קפה,הרים את חולצתו והראה לסובבים את חגורת הנפץ ולבסוף התפוצץ.איזה נס קראו כולם,ברוך ה' שלא הלכת,שנשארת… אף אחד לא שאל מי היה אותו מחבל,למה הוא עשה זאת? איך הוא הגיע לשטחי הארץ ועוד כל-כך עמוק ורחוק ממקום מגוריו?.והנה חלפו רק כמה ימים ושוב אני שומעת על פיגוע ועוד פיגוע,לשמוע על ההרוגים-ילדים,נשים שנידונו למוות מהסיבה הפשוטה שהם היו שם-באותו מועדון,טיילת,בית-קפה…הם באו ליהנות ויצאו בארונות.המראות,הבכי של אותה אמא ,אחות שבוכות,שקורעת את הלב,הכעס על המדינה,הממשלה ועל אותו מחבל שהרס משפחה.
    באותה עת לא ידעתי שעשרות של פיגועי התאבדות נעצרים בכל יום ע"י חיילים רבים ואנשים טובים שנותנים את כל-כולם כדי להגן עלינו,על האזרחים הפשוטים.כל שנה בטקס הזיכרון לחללי צה"ל אני עומדת בצפירה,מקשיבה לשמות הנופלים,לשירים,לתפילות… אני מסתכלת על בני המשפחה שבוכים ללא קול,איך אפשר להבין את כאבם,לאבד את הדבר הכי יקר.הם יודעים שזה רק מה שנישאר,הטקס,השם שמוזכר.
    כיום אני מבינה,שזהו חלק מהחיים בישראל,זאת הארץ שלי ואין לי שום מקום אחר בעולם. לצערי ככל שהתבגרתי הבנתי עד כמה אנו בתור יהודים וישראלים שנואים בכל העולם. המסקנה שהגעתי אליה היא שאף אחד לא יגן עלינו,רק אנחנו בתור ישראלים נגן על עצמנו מפני אויבנו.
    בכיתה ז' התחלתי ללמוד את השפה הערבית,הבנתי שאם נדע להשכיל להבין אותם נדע גם איך ללחום בהם בדרך חכמה שתמנה מוות מיותר,המראה הכואב של אותה אמא בהלוויה מלווה אותי לאורך השנים עד לכיתה י"א,השנה שבה אני וצה"ל הכרנו לראשונה באופן רשמי אפשר לומר,מאז לא נפרדו דרכנו,הרצון לעשות תפקיד משמעותי עלה,נלחמתי כדי לעשות את המבחן הפסיכוטכני בשנית,העלתי את הקב"א,נכחתי בעשרות מבחנים וראיונות,תחקורים וגיבושים… הופעתי לכל זימון,שילמתי מכספי לנסיעות לתחקורים,נלחמתי כדי להיות לוחמת.הידיעה שאולי אני יוכל להציל ולו רק נפש אחת שווה את כל המאמץ,להבין את הערך של קדושת החיים,אהבת המדינה-המדינה שלי!.כן,אני גאה אני יהיה לוחמת נ"מ בצבא ההגנה לישראל,אני בחורה שהולכת ללחום ביחד עם גברים לוחמים,בשוויון מלא!
    לצערי לא כולם מבינים שלהיות לוחמת בצבא זה כבוד! הצבא צריך אותנו-את הבנות! אנחנו יכולות לתרום ולעשות בדיוק מה שהגברים עושים בלי להרוס את הבריאות או להידמות לגברים! אנחנו נשים ותמיד נישאר נשים,באופיינו לא נשתנה וגם בהיגיינה ובטיפוח האישי לא,מה שכן נלמד לתפעל רובים,ונשקים ונלחם ביחד עם הבנים הלוחמים בהתאם ליכולתנו הפיזיולוגיות ואף אחד לא ידרוש מאיתנו יותר.
    הבנות שהולכות למסלול קרבי צריכות לעבור גיבוש בן יום וחצי במחנה צבאי.בגיבוש בוחנים את רמת הכושר,קורדינציה,כושר תזמון,מהירות,עמידה בזמנים,מנהיגות,עמידה בלחצים,משמעת אישית ועוד. הבנות מצולמות כל זמן הגיבוש וכל בת נבחנת ע"י סגל מפקדות שמתייגות את רמתה על-פי "סרגל מאמצים" ולאחר כחודש וחצי מודיעים לכל הבנות האם עברו את הגיבוש בהצלחה ומהו שיבוצם.
    בעוד כחודשיים אני יגיע לבקו"ם,יעלה על מדים ויתחיל דרך חדשה,קשה ורבת אתגרים אך מספקת לא פחות,אני הולכת לצבא,למסלול קרבי ביחד עם לוחמים,דבר שלא קל לי משום שאני בחורה דתייה,אך למרות כל הקשיים אני יודעת שאני יכולה לעמוד בכל המשימות והמטלות ובאמת להצליח ולהפוך ללוחמת השווה לכל הגברים הלוחמים,כדי לשמור על הבית שלי ועל כל האנשים שיקרים לי ואולי יום אחד אני באמת יזכה להציל חיים.
    לצערי אני הבחורה היחידה בשכבה שהולכת למסלול קרבי,אני פונה לכל הבנות היקרות שקוראות מילים אלו-לנסות להשתלב גם הן במסלול מאתגר מעין כמוהו ומספק בצורה שאי-אפשר לתאר!. כולם בסופו של דבר רוצות להקים משפחה,קריירה.אנחנו דורשות שוויון הזדמנויות במקומות העבודה ובמשכורות שהגברים מקבלים אז למה אנחנו הבנות לא יכולות להיות בצבא 3 שנים וכן גם להיות בקרבי,דבר זה לא הופך אותנו לגברים! אנחנו נשארות בדיוק כמו שאנחנו! אבל את הניסיון חיים שנצבור והמשימות שנעשה ב-3 שנים הללו לא נעשה עוד בשאר החיים,ומעל הכול הידיעה שנתת מעצמך 100% למען המדינה שהיא הבית היחיד שיש לנו.

    לצערי אני יצאתי מנ"מ מסיבות אישיות אבל אני עוברת ליחידה קרבית אחרת בעזרת ה' ואני הכי גאה בעולם שאני חיילת בצבא הכי חזק והומני בעולם!!!
    צה"ל מתחשב בפלסטינים ולא רוצה להרוג חפים מפשע,מה לעשות במלחמה יש הרוגים,בצה"ל מנסים שהמספר יהיה כמה שפחות אבל אין מה לעשות! המחבלים יורים מתוך קבוצות ילדים ובתים אזרחים בכוונה כי הוא יודע שצה"ל מתחשב.. ונגלה לכם סוד צבאי קטן-צה"ל מתקשר לבניינים של אזרחים לפני מתקפה ואומר להם-צאו! תצילו את עצמכם בעוד כמה דקות תיהיה התקפה,רוצו!
    אז תעשו טובה תעשו חושבים לפני שאתם מזלזלים בצבא הכי טוב והוגן בכל המזרח תיכון כולו,ודווקא תבחנו את ההתנהגות של בני דודינו המוסלמים ואת "הצבאות" שלהם וכמה הם הוגנים,אני מציעה לכם לא לסובב יותר מידי את הגב שאתם בסביבה שלהם,שלא תגלו בטעות שהם הכניסו לכם סכין.

    #166160 הגב
    Erayo
    חבר

    יום אחד הלכתי לתומי לעבר בית הספר או אני לומד כשלפתע נשמע שריקה צורמת באוויר, שניות בודדות לאחר מכן מצאתי את עצמי שרוע על הרצפה ונשמע קול פיצוץ עצום… באותו רגע הבנתי שצריך להלחם ולהציל את חייב החברים שלי והמשפחה שלי – נהייתי מחבל.
    תכלס, מקרים כאלו יותר נפוצים מהמקרה שלך. אני יודע שקרבה לפיגוע יכול להיות אירוע מאוד משמעותי ושיהיה לו אפקט חזק על השקפת העולם. קשה לי להאשים אותך, גם אני במקומך הייתי מתמלא כעס ושנאה לאותו מחבל שכמעט והרג אותי אבל האם להחזיר במלחמה ולפגוע במשפחה שלו זה הפתרון?

    quote :

    לצערי ככל שהתבגרתי הבנתי עד כמה אנו בתור יהודים וישראלים שנואים בכל העולם.

    אין לך מושג עד כמה מעציב אותי לשמוע חברים שלי אומרים את המשפט הזה. הפראנויה רווחת בחברה הישראלית מאז השואה ובתקופה האחרונה היא רק הולך ומעצימה. אני אחסוך הסברים ופירוט על הסכנות שנובעות מתחושה זו אבל זה באמת נושא לפוסט חדש…
    מצער אותי לראות אנשים שנולדים תמימים ומלאי תקווה ואמונה בעולם טוב יותר, סובלני וסבלני, ועם השנים הם מפתחים פארנויות ומסתגרים משאר העולם שלטענתם הוא עויין ודורש לרעתם בלי שום סיבה מוצדקת.

    quote :

    לפני שאתם מזלזלים בצבא הכי טוב והוגן בכל המזרח תיכון כולו

    ולסיום, כשאת מביעה עמדה רצינית ובעלת תוקף כלשהו, אימרות מוקצנות וחסרות בסיס סתם גורמות לטיעונים שלך להשמע ילדותיים ולא רציניים. נו באמת, הצבא הכי הוגן והכי טוב בכל המזרח התיכון…

    #166164 הגב
    Anonymous
    חבר

    אני תמימה או שאתה תמים שהמחבלים הופכים לכאלה ביגלל שאנחנו פוגעים במשפחות,רגע נעשה ריסט אחורה ונחשוב למה הם במצב שהם היום,אולי ביגלל שהם לא מוכנים שתיהיה פה מדינה יהודית לצד מדינה פלסטינית וביגלל שזה הם חיים כמו שהם חיים,בלי מדינה.
    ואולי תשאל את עצמך מה היה קורה אם הם היו מוכנים לדו-שיח ולמשא ומתן בענייני השטחים ואולי תגלה שאנחנו כן רוצים שלום,אבל הם פשוט לא מוכנים הם רוצים הכל,אולי תחשוב מה זה האסלאם ומה זה מלחמת קודש,תגלה שהם לא ממש סופרים אותך או כמו שכתוב באגרת חמאס:"היהודים מגזע החזירים והקופים" אז אני תמימה?! הם שונאים אותנו,ילדים בני 3-5 שמעולם לא ראו חייל ולא מבינים כלום שונאים כל ישראלי או יהודי והם יזמרו לך שירים על פלסטיןם הכבושה והכיבוש הישראלי,למה ילד שר את זה? כי הם מכניסים להם את זה למוח מגיל 0,הם לא מחנכים לשלום,הם מחנכים למוות!
    לך תלמד אסלאם קצת,לך תלמד קצת על איראן והמהפכה האיסלאמית,תגלה מה היחס שלהם כלפי הלא מוסלמים בעולם והיחס שלהם כלפי חוזי שלום-צר לי לנפץ את בועת החלום הוורודה שלך שתגלה בסוף שבאיסלאם את חוזה שלום אמת-יש פסק זמן עד לאותו רגע שהם התחזקו מספיק כדי לסלק את הכופרים מאדמת האסלאם הקדושה ואני לא מדברת רק על ישראל,אלה בכל המדינות שהאסלאם קיים בו,ממזרח תיכון עד למזרח הרחוק,תסתכל על הודו החלוקה בין הלא מוסלמים למוסלמים וגם בתוך האוכלוסייה המוסלמית יש מלחמות בין שיעים לסונים ולעוד קבוצות… הם מאמינים במלחמות,במוות..כן כן תתחילו לקלוט..אני לא ממציאה לכו ותלמדו באוניברסיטה על האסלאם לאורך כל ההיסטוריה ומסעות האילמיזציה שלהם ברחבי הגלובוס.
    ומה שלא תגיד,אני יהודיה! אני גרה בישראל כי זאת ארץ אבותי ופה כל המקומות הקדושים שלי,אני מכבדת את הנוצרים ואת המוסלמים וכל עדה אחרת וכל דת יש את הזכות למלא את המצוות הקשורות לדת שלה,אבל אני לא ילך מפה ואף ישראלי לא ילך מפה כי הפלסטינים אומרים שכבשנו את השטח,כן אז כבשנו,ולפנייהם לא היו פה האוטומנים והנוצרים,ישראל תמיד נכבשה ונכבשה בידי אחר בכל ההיסטוריה שלה מאז ומעולם ועוד לא היה הדבר שקמו מתוכנו קבוצה שמרחמים על אלה שבעצם רוצים להעיף אותנו מפה ואם לא נעוף הם בפרוש אומרים שהם יהרגו אותנו-או לפחות ינסו…
    תפסיקו להיות נאייבים שחושבים שהם יצליחו לשנות את העולם הערבי,אפשר מקסימום לנסות לעשות איתם הפסקת אש,אפשר ליצור קשרים כלכליים טובים אם הם יסכימו לשבת ולדבר,אנחנו לא החיות פה זה דווקא הצד השני.

    #166170 הגב
    Erayo
    חבר

    וואו, התעצבנת. כן, למדתי על האסלאם וקראתי הרבה (כנראה שיותר ממך לפי מה שכתבת)
    ריסט, נחזור אחורה בזמן, הם לא מוכנים שתהיה פה מדינה יהודית? ומה איתנו, אנחנו מוכנים שלהם תהיה מדינה? לנו לפחות יש משהו עכשיו, להם בכלל אין.
    אני יכול להגיב ככה לכל משפט שכתבת אבל זה פשוט חסר טעם. בשביל דיון עמוק ורציני צריך עובדות, אי אפשר להתווכח על עמדות.
    אם יש לך עובדות והוכחות ממקורות חיצוניים אמינים שאת יכולה להציג בפני ויתמכו מעמדות שכתבת להלן, אני אשמח לענות ברצינות ובסובלנות.
    תכלס, הייתי ממש שמח אם מישהו היה מצליח לשכנע אותי שאני טועה, אני מחפש בכל מקום טיעונים שיצדיקו את הכיבוש ואת המצב העגום של המדינה, אני פשוט לא מוצא.

    #166171 הגב
    Anonymous
    חבר

    כנראה שלא למדת את האיסלאם מספיק לעומק, על כל התאולוגיה והדוקטרינות של האיסלאם. אני לא יודע אם היא למדה את האיסלאם או שהיא ניזונה משמועות אבל הדברים שהיא כתבה על האיסלאם נכונים.

    #166172 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote Erayo:

    וואו, התעצבנת. כן, למדתי על האסלאם וקראתי הרבה (כנראה שיותר ממך לפי מה שכתבת)
    ריסט, נחזור אחורה בזמן, הם לא מוכנים שתהיה פה מדינה יהודית? ומה איתנו, אנחנו מוכנים שלהם תהיה מדינה? לנו לפחות יש משהו עכשיו, להם בכלל אין.
    אני יכול להגיב ככה לכל משפט שכתבת אבל זה פשוט חסר טעם. בשביל דיון עמוק ורציני צריך עובדות, אי אפשר להתווכח על עמדות.
    אם יש לך עובדות והוכחות ממקורות חיצוניים אמינים שאת יכולה להציג בפני ויתמכו מעמדות שכתבת להלן, אני אשמח לענות ברצינות ובסובלנות.
    תכלס, הייתי ממש שמח אם מישהו היה מצליח לשכנע אותי שאני טועה, אני מחפש בכל מקום טיעונים שיצדיקו את הכיבוש ואת המצב העגום של המדינה, אני פשוט לא מוצא.

    דבר ראשון,אני למדתי אסלאם ואני עוד לומדת-ברמה אקדמאית אם זה מעניין אותך.
    כיבוש? מדינת ישראל לא רוצה להחזיק 3 מיליון פלסטינים על חשבונה,אנחנו רוצים שתיהיה להם מדינה,אנחנו רוצים לקבוע גבולות,אנחנו רוצים שיהיה להם סוג של צבא כי אז שהם יתקפו הם לא יכלו לבכות לכל העולם שאנחנו פוגעים באזרחים.
    זה הם שלא מוכנים לחלוקה,זה הם שרוצים הכל-הם רוצים זכות השיבה… הם רוצים הרבה,בנתיים זה הבית שלי ושל כל היהוןדים בעולם ואני מקווה מאוד שיהיה הסכם חלוקה,אני לא רוצה שיגיע מצב שבו הם יהיו יותר מאיתנו,אחרת נימצא את עצמנו עם ראש ממשלה ערבי ואני מבטיחה לכם שהוא לא ירחם עלינו והוא ממש לא ידאג לנו כמו שאנחנו דואגים ומתחשבים בהם.

    #166182 הגב
    Erayo
    חבר

    בינתיים הם לא מסכימים לגבולות שאנחנו מציעים. באותה מידה אנחנו לא מסכימים לגבולות ולדרישות שלהם.
    בכדי לנהל משפט הוגן וצודק את צריכה רגע להסתכל על המצב בצורה אוביקטיבית מבחוץ. שני עמים נלחמים על פיסת קרקע, מאיזו סיבה שבעולם היא מגיעה לצד אחד יותר מלשני? היא קדושה לשניהם, לשניהם אין מקום אחר ללכת אליו (או לפחות כך שני הצדדים טוענים), שניהם גרו פה בעבר…

    quote :

    הם רוצים הרבה,בנתיים זה הבית שלי ושל כל היהוןדים בעולם

    בינתיים אנחנו יותר חזקים, יש לנו יותר צבא, יותר כוח פיזי ולכן הגענו למצב שהמדינה שלנו והם תוקעים בצד מנותקים מהעולם.
    בגלל שאנחנו חזקים יותר הארץ מגיעה לנו? כן, אנחנו בהחלט יכולים לדרוש ולסחוט מהם כל מטר רבוע, אולי זה אפילו האינטרס שלנו, אני בטוח שכל יהודי היה רוצה עוד חדר בדירה במקום איזה שכן פלסטיני שמדבר ערבית.
    אני מבקש ממכם להכנס רגע לראש של אותו פלסטיני שאין לו מים וחשמל בדירה ולהחליט, לא מה מגיע לנו ומה הם חייבים לנו, אלא מה אנחנו יכולים לעשות בשבילם ואיזו חלוקה היא באמת הוגנת בשביל שני הצדדים ויכולה לאפשר יחסי שלום.

    #166183 הגב
    Anonymous
    חבר

    כל זה באמת לא קשור לאיך שהצבא מתייחס כמו נוגש עבדים לחיילים שלו בלי הצדקה

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
מענה ל־אני בעד הגיוס! חופש הביטוי! קראו,כתבה שהגיע עד לראש הממשלה!
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו