נמלטים

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #106592 הגב
    Anonymous
    חבר

    הי

    הסיפור שלי ארוך כאורך הגלות …במהלך השירות הסדיר הייתי ביחידה מובחרת , עקב קשיי הסתגלות רבים התייצבתי בפני קבן מספר פעמים על מנת להסביר לו שאני לא מסוגל להחזיק נשק וכן לא מסוגל לתפקד … בכל מקרה העניין די השתהה .. ולבסוף השתחררתי מהסדיר כמו כל שאר החיילים..נסעתי לחו"ל לתקופה של שנתיים + על מנת לא להתקרב לצבא ולשכוח מהכל … אחר כך חזרתי לארץ למטרת לימודים והתחלתי להתחמק מכל הצווים שנשלחו אלי… עד שלבסוף לאט לאט סגרו עלי .. וכיום (לאחר 10 שנים מהשחרור) זמנו אותי למילואים 24 יום ( שוב) כאשר אני לא רואה את עצמי מתקרב לבסיס אפילו לא בחלומות שלי הסברתי לקצינת הקישור שאני אהיה בחו"ל כאשר אני מסביר לה שזה דרך העבודה , הכל היה טוב ויפה עד שהמ"פ לאחר 17 יום מתקשר אלי אני לא עניתי שלחתי לו אס אמ אס שאני בחול ונדבר כשאגיע. הוא משאיר לי הודעה שהוא יודע שאני בארץ כרגע מבחינתו אני נפקד ומחכה לי משפט אצל המג"ד וכל יום שאני לא מגיע זה יחמיר את המצב . מה לדעתכם אני צריך לעשות? ועד כמה זה יכול להיות חמור אני כרגע במצב רגיש בעבודה , עומדים לפטר אותי בסוף החודש הבא בוודאות!!, ובמידה ואני לא אהיה באזרחות לא אוכל לחפש תוך כדי עבודה כשהסברתי את זה למ"פ לפני המילואים הוא טען " אל תדאג – נסתדר " במילים אחרות מה אכפת לי ממך " כמה שהסברתי לו הוא לא רצה לוותר לי .אז מבחנתי הוא לא השאיר לי ברירה אני שוקל ללכת לקבל חוות דעת אצל פסיכיאטר על מנת לזרז את התהליכים של הקבן.

    #165193 הגב
    Anonymous
    חבר

    פשוט על תבוא למילואים ועל תבוא להישפט……..אם הם יראו שאתה נשבר ישברו אותך כמו לא יודע מה…. מקסימום תהיה עריק ותקבל שבועיים כלא אבל אז הם כבר לא יקראו לך :geek:

    #165195 הגב
    Anonymous
    חבר

    האם הצבא יודע בוודאות אם אני נמצא בארץ או לא ? למרות ששלחתי להם כרטיס טיסה ,עד כמה הם מעודכנים?

    האם המידע הוא עדכני ללא טעויות?

    מה קורה ואני מדבר עם המפקד אחרי סיום המילואים מה הוא יבוא במיוחד לשפוט אותי? ואז מה הוא יגיד לי אתה מרותק לבסיס , אני כבר לא יכול לעזור לו כי אין כבר מילואים.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
מענה ל־נמלטים
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו