מולי

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 15 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #99817 הגב
    Anonymous
    חבר

    אם קבעתי תור לקבן ואני מתכוון להגיד לו שאין לי חברים ולא יצאתי לטיול שנתי ובהפסקות אני לבד ודברים כאלה הם יכולים לברר זאת עם הביתספר?או שאין מצב..?

    #119520 הגב
    Anonymous
    חבר

    אין מצב

    #119523 הגב
    Anonymous
    חבר

    אוקי תודההה

    #119524 הגב
    Anonymous
    חבר

    דבר אחד זה לדעת מה להגיד, אבל יותר חשוב זה לדעת איך להגיד את זה.. אתה צריך להשמע דיכאוני, בקושי לשתף פעולה, אתה לא חייב לענות לקב"ן על כל השאלות שלו, אתה יכול להתחמק משאלות שכביכול מטרידות אותך.. בקיצור ליצור רושם של דיכאון, ולא לספר לקב"ן על הסימפטומים של דיכאון.. את זה הוא כבר יודע…
    ממולץ לקרוא את טרגט 21 לפני הפגישה עם הקב"ן..
    בהצלחה!

    #119533 הגב
    Anonymous
    חבר

    איך בדיוק?כאילו להראות לו יותר שאני בדכאון ולא את הסיבות?איך אחי?

    #119534 הגב
    Anonymous
    חבר

    דווקא הוא אומר מה שאני אמרתי בערך רק איך שהוא רוצה להגיד את זה,זה לא נכון
    אני באתי ואמרתי לה שאני מתרחק מאנשים ואין לי חברים ולא יוצא מהבית ולא כלום בגלל שאני מרגיש שהם מסתכלים ומדברים עליי מהאחורי הגב ואני נלחץ מזה
    בערך זה מה שאתה צריך להגיד ואם אתה רוצה יותר פירוט תשאיר לי את המסנג'ר שלך ונדבר.

    #119537 הגב
    Anonymous
    חבר

    הי,תראה,אדם אחד אומר: "חיי אינם חיים. אבי עזב אותי כשהייתי תינוק. אמי התעללה בי כל הילדות. החברה שלי, שהייתי אתה חמש שנים, עזבה אותי אתמול בבוקר. אני לא יכול יותר. אני מתכוון להתאבד"אדם שני אומר: "טוב … לא משנה …. תעזוב אותי …… מממממ [קב"ן: "מה אמרת?"] … לא משנה"אין סיכוי שהאדם הראשון יאובחן כסובל מדיכאון. יש סיכוי טוב (אם מידע נוסף יצביע לכיוון הזה), שהאדם השני יאובחן כסובל מדיכאון.למה? כי אמנם האדם הראשון סיפר לקב"ן את כל הדברים ה"נכונים", אבל הוא עשה את זה בצורה מאוד מסודרת, במשפטים רהוטים, בשפה גבוהה ומתוך מחשבה ותכנון. גם אם הוא אומר את האמת המרה, ברור שמצבו הנפשי דווקא מספיק טוב כדי שזה לא יפריע לו לדבר כל כך יפה.האדם השני, לעומת זאת, מתקשה לתקשר וסגור בתוך עצמו. יכול להיות שהוא סתם לא רוצה לדבר, זה נכון, אבל אם יש גם עדויות אחרות שמצביעות על דיכאון (למשל תנוחת גוף, מידע על אופן התפקוד הכללי שלו, וגם דברים שהוא בכל זאת מצליח להוציא מהפה), אז יותר הגיוני להניח שהוא פשוט לא יכול לתקשר, כי מצבו הנפשי עד כדי כך קשה.אז אני לא אומר לך לא להגיד את כל הדברים שחשוב להזכיר, אבל באמת יותר חשוב האיך ולא המה.ותקרא שוב את טרגט21.בי,סרגיי.

    #119541 הגב
    Anonymous
    חבר

    סבבה תודה  המסנגר שלי זה shaib2b@hotmail.com
    תכנס אחי..

    #119545 הגב
    Anonymous
    חבר

    ל-BEN יש כמה דברים שרציתי לשאול אותך אם תוכל תכנס…

    #119578 הגב
    Anonymous
    חבר

    כאילו אם הוא שואל אותי למשל אם אני מעשן סמים(למרות שאני לא) למלמל איזה משהו בפה או להגיד לו מה זה משנה,כלום לא עוזר מאשר לענות לו שאני לא מעשן?

    #119581 הגב
    Anonymous
    חבר
    quote מולי:

    כאילו אם הוא שואל אותי למשל אם אני מעשן סמים(למרות שאני לא) למלמל איזה משהו בפה או להגיד לו מה זה משנה,כלום לא עוזר מאשר לענות לו שאני לא מעשן?

    את תענה בכלל, ואז הוא ישאל אותך שוב ותגיד בשקט  "לא.."

    #119596 הגב
    Anonymous
    חבר

    הי,אני רק רוצה להזהיר אותך מפני הניסיון לעשות יותר מדי תיאטרון אצל הקב"ן. בסופו של דבר, מה שהקב"ן צריך לראות צריך לצאת ממך, כמו שאתה. לכולנו יש מצוקות וכאבים נפשיים. כולנו היינו בדיכאון ברמה ובצורה זו או אחרת. תנסה להתחבר לשם, ולהוריד את המעצורים של לחשוף את המקומות האלה בך בפני הקב"ן. אם תתייחס לכל הסיפור כאל הצגה, שבה אתה צריך לדעת איזה שורות לדקלם ואיך להזיז את היד, אז יראו את זה למרחק של קילומטר. בעצם, גם שחקן באמת טוב בתיאטרון צריך לדעת איך "להיכנס לתוך הדמות", כלומר למצוא את עצמו בדמות הזו, ככה שגילום התפקיד יהפוך למשהו טבעי, ולא מאולץ (מסוג הדברים שבישראל שחקני תיאטרון כמעט לא יודעים לעשות, למרבה הצער).בי,סרגיי.

    #119598 הגב
    Anonymous
    חבר

    מה הכוונה להוריד את המעצורים ולחשוף את המקומות האלה..?
    דרך אגב תודה רבההה

    #119600 הגב
    Anonymous
    חבר

    אוקי, אני לפני שהלכתי לכל פגישה עם הקב"ן הכנסתי את עצמי בכוונה למצברוח חרא- חשבתי על כל הבעיות שיש לי בחיים, התרכזתי בכל הדברים הרעים שקרו לי בצבא.. באיך שזה הרס את כל השנה וחצי האחרונות של החיים שלי.. בכלל חשבתי באופן שלילי ביותר.. וגם ראו את זה מבחוץ.. ככה שלא הייתי צריך לזייף שומדבר ממש…

    #119605 הגב
    Anonymous
    חבר

    אוקי מקווה שאני יצליח…

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 15 סה״כ)
מענה ל־מולי
פרטים:




אנחנו זקוקות לתרומתך!

באמצעות:

או העברה בנקאית:

פרופיל חדש
בנק הפועלים (קוד 12)
סניף ראשי רמת השרון (קוד 630)
חשבון מספר 421120
IBAN IL210126300000000421120

פרופיל-חדש-לוגו